Bamyan10kV box type power transformerPrinsip dan penyelesaian masalah produk

  • masa pelepasan:2024-02-22 14:39:12
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:236
  • Penerangan pantas:

    Bamyan, tarikh pengumpulan, orang pengumpulan, kondisi cuaca dan bahan-bahan lain sampel minyak.Semasa menjalankan ujian tanpa

Kandungan artikel
tarikh pengumpulan, orang pengumpulan, kondisi cuaca dan bahan-bahan lain sampel minyak.

Semasa menjalankan ujian tanpa muatan, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar, dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.

BamyanThe step-up dry-type transformer refers to the instantaneous operation of voltage. At this stage, there are few manufacturers of dry-type transformer that can reasonably guarantee the instantaneous step-up in China. The step-up dry-type transformer has strong step-up capacity and good practical effect. Perbezaan bergantung pada penyunting kuasa pengubah tanpa pengatur kegembiraan tidak mempunyai kemampuan untuk mengubah perlengkapan dengan muatan. Kerana penyunting kuasa tap jenis ini boleh mematikan keseluruhan proses dalam masa singkat semasa keseluruhan proses perubahan perlengkapan, mematikan semasa muatan akan menyebabkan pembakaran lengkung diantara penyunting sirkuit, kuasa tap menyala dan dimatikan atau ralat sirkuit pendek, jadi penyunting jenis kering akan dimatikan semasa pengaturan. Oleh itu, ia biasanya digunakan sebagai pengubah jenis kering yang tidak terlalu ketat dalam peraturan tekanan dan tidak perlu disesuaikan sering.

kV dan di atas & plusmn; Tiada muatan tenaga nominal; Sebahagian dari pemutus sirkuit bagi tukar kuasa tap dipasang dalam silinder kertas yang mengisolasi resin fenolik, dan silinder kertas yang mengisolasi dipasang pada bingkai kayu. Operasi rocker sebenarnya tersambung dengan pemutus sirkuit dinamik bagi tukar kuasa tap mengikut rod mengisolasi kayu. Switch kuasa pada muatan tap matikan diasingkan dari tanah oleh silinder kertas yang mengisolasi pada switch kuasa sendiri dan had mengisolasi.

RoznavaPemburukan pengisihan Solenoid

Bunyi dalam kes kegagalan fasa

Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl,Bamyan315 KVA oil type transformer,BamyanPiawai untuk nisbah pengubahan pengubah kuasa, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).


Bamyan10kV box type power transformerPrinsip dan penyelesaian masalah produk



Penukar jenis kering terdiri dari dua resisten pembuluhan, yang menghasilkan empat kumpulan kabel: & ldquo; Y[UNK]y”[UNK]& ldquo; Dy”& ldquo; Y[UNK]d” Dan & ldquo; D[UNK]d”. Di China,BamyanPerkenalan ke pengubah jenis kering, hanya & ldquo; Y[UNK]y” Dan & ldquo; Y[UNK]d”. Kerana terdapat juga dua jenis sambungan Y dengan wayar neutral dan tanpa wayar neutral. Jika tiada wayar neutral, semua tanda tidak akan ditangkap. Jika ada wayar neutral, huruf N akan ditambah selepas huruf y Inggeris. N menunjukkan bahawa garis neutral mempunyai wayar pendaratan pengubah. Kumpulan kabel Yn. Apabila UAB meliputi UAB, tangan minit menunjuk ke & ldquo; ” Dalam kumpulan wayar baru, guna & ldquo; ” menunjukkan.

Banyak orang mungkin tidak tahu banyak tentang penghasil pengubah distribusi kuasa. Sebenarnya, pengubah boleh disambungkan untuk operasi ujian selepas pemeriksaan berhati-hati sebelum pelaburan modal. Selama masa operasi ujian, titik berikut mesti diperiksa. Samada terdapat bunyi, bunyi dan getaran yang tidak normal. Sama ada ada bau yang tidak normal seperti bau kokain. Sama ada ada perubahan warna disebabkan oleh overheating sebahagian. Ventilasi tidak baik. Selain itu, kita juga perlu memperhatikan aspek berikut.

Sudah tentu, jika pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api sila jangan panik. Saya yakin bahawa kerosakan akan dikurangkan ke tahap yang lebih rendah selama kaedah di a t as secara efektif diselesaikan. Di atas adalah proses umum dan proses yang patut diberikan perhatian istimewa dalam keseluruhan proses pengubah yang ditenggelamkan minyak. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila rasional untuk membuat pengubah yang ditenggelamkan minyak lebih selamat dan lebih efektif.

indeksPerjalanan pengasingan bunyi bilik enjin utama kunci untuk perawatan pengasingan bunyi bilik pengubah jenis kering bermula dari tiga tahap: tetingkap, port ventilasi dan pertukaran udara dan permukaan jalan, dan aplikasikan tetingkap pengasingan bunyi, silinder pengangkutan, pad pengangkutan lantai beton yang mengapung dan komoditi pengurangan bunyi dan pengurangan bunyi lain untuk mencapai kesan pengasingan bunyi.

[UNK][UNK]“ Yn[UNK]d” Di antara mereka, menunjukkan bahawa apabila fasor tegangan kerja garis sisi utama, sebagai tangan minit, merujuk kepada kedudukan pada jam , fasor tegangan fasa sisi kedua adalah pada jam . iaitu tekanan fasa UAB di sisi sekunder tertinggal darjah di belakang tekanan operasi garis utama uab (atau darjah di hadapan).

Penghakiman cacat pengubah kuasa


Bamyan10kV box type power transformerPrinsip dan penyelesaian masalah produk



Terlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan pemanasan dan pengisahan penuaan koil solenoid, sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek di tanah yang menyebabkan sirkuit pendek diantara koil, yang menyebabkan pengubah kuasa menyalakan. Oleh itu, kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi, dan muatan berlebihan tidak dibenarkan dalam keseluruhan proses operasi.

Sangat disarankanSolusi pengurangan getaran jambatan kabel adalah untuk mengubah sambungan keras antara jambatan bas dan pengubah jenis kering, dan solusi pengurangan getaran dibuat di jambatan kabel.

Analisis penyimpanan kuasa pengubah

Jarak izolasi antara angin dan tong besi pengubah kuasa jauh lebih besar daripada yang diantara angin, kerana medan elektrik diantara angin dan tong besi jauh dan tidak sama simetrik seperti yang diantara angin. Dalam medan elektrik di tengah angin, iaitu, komponen pemutusan medan elektrik adalah kecil.

BamyanDalam kes menggunakan pengubah jenis kering, pelanggan mesti menguasai kaedah kabel. Jika ada masalah dalam kabel, ia mudah menyebabkan kesalahan biasa dalam aplikasi. Jadi, apa mod kabel pengubah jenis kering?

Kebocoran minyak benang luaran bolt atau paip

Bagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?

BamyanMaklumat produk lain
  • TaiAnApa pengubah elektronikApa yang perlu diberi perhatian semasa menggunakan

    TaiAnApa pengubah elektronikApa yang perlu diberi perhatian semasa menggunakan

  • KisvardaPanduan platform angkat hidraulik kereta apiAplikasi dalam industri kimia

    KisvardaPanduan platform angkat hidraulik kereta apiAplikasi dalam industri kimia

  • KisvardaBridge Mobile Provincial BoardingPenurunan inventori yang ketara, penurunan harga yang lemah

    KisvardaBridge Mobile Provincial BoardingPenurunan inventori yang ketara, penurunan harga yang lemah

  • KefeldJembatan naik hidraulik bergerak sesuaiKaedah pengiraan kapasiti tekanan

    KefeldJembatan naik hidraulik bergerak sesuaiKaedah pengiraan kapasiti tekanan

  • KefeldPlatform mengangkat lajur ganda sidang aluminumCara menjaga dengan lebih baik

    KefeldPlatform mengangkat lajur ganda sidang aluminumCara menjaga dengan lebih baik

  • KefeldBiaya lif rumah tangga kecilKetidakfahaman produk

    KefeldBiaya lif rumah tangga kecilKetidakfahaman produk

  • SuzhouApa perlindungan bagi pengubah yang ditenggelamkan minyakBerapakah harganya

    SuzhouApa perlindungan bagi pengubah yang ditenggelamkan minyakBerapakah harganya

  • RolandoPembuat harga trak angkat hidraulikCara menyelesaikan kelajuan yang tidak stabil

    RolandoPembuat harga trak angkat hidraulikCara menyelesaikan kelajuan yang tidak stabil

  • segera:Peringatan: Maklumat Bamyan10kV box type power transformerPrinsip dan penyelesaian masalah produk memberi anda Bamyan10kV box type power transformerPrinsip dan penyelesaian masalah produk oleh syarikat kami, perkhidmatan Bamyan10kV box type power transformerPrinsip dan penyelesaian masalah produk dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Bamyan10kV box type power transformerPrinsip dan penyelesaian masalah produk, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Bamyan10kV box type power transformerPrinsip dan penyelesaian masalah produk. Bamyan10kV box type power transformerPrinsip dan penyelesaian masalah produk di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Bamyan10kV box type power transformerPrinsip dan penyelesaian masalah produk, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!